5 manieren waarop AI service delivery kan verbeteren

Artificial Intelligence (AI) heeft steeds meer een positieve impact op de manier waarop organisaties service aan hun klanten verlenen. Hier zijn 5 concrete voorbeelden van de manier waarop AI service delivery een boost kan geven, zoals het verbeteren van de klantervaring, het verbeteren van de ervaring van de medewerker, en het verbeteren van de manier waarop de organisatie kan inspelen op meer voorspellende service modellen.

 

Lees dit artikel van Aquant voor de 5 manier waarop AI service delivery kan verbeteren.

https://lnkd.in/dQDYJRY

Terug naar home

Ik wil een demo!

Wilt u een persoonlijke demo waarin wij de kracht van Salesforce voor Service laten zien? Wilt u weten hoe u Salesforce Service Cloud en Field Service Lightning kan inzetten als flexibele oplossing voor service transitie en innovatie.

Laat dan uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

    Bekijk ons privacy statement hier.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.