Full-service is de toekomst!

Klanten willen ontzorgt worden. Ze zoeken steeds meer naar een totaaloplossing in plaats van een los product. Full-service leveren is daarmee steeds belangrijker voor bedrijven én hun klanten. Bij een totaaloplossing ligt meer nadruk op de klantvraag en het bieden van een klant-specifieke oplossing. Daarnaast kopen klanten liever een resultaat in plaats van een product. Schiphol is hiervan een mooi voorbeeld. De luchthaven koopt licht van Signify in plaats van lampen en onderhoud.

Daarom is het voor service organisaties steeds belangrijker om duidelijk te maken wat de toegevoegde waarde is voor de klant. Binnen service resulteert dit vaak in het overnemen van risico’s door het aangaan van resultaatcontracten. Doordat de leverancier meedenkt met de klant over de organisatie van de dienstverlening wordt meerwaarde gecreëerd. Hierbij is een efficiëntere manier van werken in combinatie met innovatie van groot belang.

Innovatie door digitalisering is een belangrijke basis om hier goed op in te kunnen spelen. Computersystemen maken dienstverlening efficiënter. Dankzij smart automation, artificial intelligence en IoT kunnen computers handmatige en routinematige taken automatiseren en het benodigd onderhoud voorspellen. Een groot voordeel van deze ontwikkeling is dat er meer tijd is voor persoonlijke aandacht voor de klant!

Salesforce Service Cloud is de perfecte oplossing om dit te bereiken. Service Cloud is een complete software suite voor klantenservice, asset beheer en onsite support. Het stelt organisaties in staat om service en onderhoud van wereldklasse te bieden. Aangevuld met andere slimme Salesforce-producten, zoals Einstein AI en Service Analytics biedt het een complete oplossing voor het leveren van slimmere, full-service ondersteuning aan de klant. Het Salesforce platform stelt uw organisatie in staat om een echte partner te zijn voor uw klant. Een partner die helemaal klaar is om hoogstaande full-service dienstverlening goed te organiseren.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Salesforce voor een full-service dienstverlening, schrijf dan u nu in voor ons webinar “Hoogstaande Service met Field Service Lightning” op donderdag 4 juni.

Terug naar home

Ik wil een demo!

Wilt u een persoonlijke demo waarin wij de kracht van Salesforce voor Service laten zien? Wilt u weten hoe u Salesforce Service Cloud en Field Service Lightning kan inzetten als flexibele oplossing voor service transitie en innovatie.

Laat dan uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

    Bekijk ons privacy statement hier.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.