Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud is ontworpen zodat uw medewerkers service van wereldklasse kunnen bieden aan uw klanten. Service Cloud combineert sales, service en marketing data, zodat uw medewerkers altijd een 360-graden beeld hebben van elke klant, altijd, overal en via elk apparaat.

De geavanceerde case management functionaliteit helpt uw support medewerkers bij het sneller oplossen van cases door gestroomlijnde processen te combineren met details, context en geschiedenis van elke case en elk klantcontact. Service Cloud maakt persoonlijke service makkelijk.

Selfservice portals en communities, in de eigen huisstijl en mobile responsive, zorgen ervoor dat uw support medewerkers minder tijd kwijt zijn aan standaard vragen of verzoeken. Klanten kunnen contact opnemen via het kanaal van hun voorkeur, of dat nu telefoon, mail, SMS of social media is.

Van callcentersoftware tot selfservice-portals, met Salesforce Service Cloud verbetert u uw klantenservice met pro-actievere, intuïtievere en flexibelere ondersteuning die is toegespitst op de behoeften van uw klant.

Neem contact op

Benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van Service Cloud voor uw organisatie? Wij vertellen u graag meer!

Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op om de mogelijkheden te bespreken

    Bekijk ons privacy statement hier.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • 20 jaar ervaring in Field Service Management
  • Experts in samenbrengen business en IT
  • Onze klanten waarderen ons met een 8,2